کاشت ۱۵۰ نهال باران طلایی در منطقه ۹
کاشت ۱۵۰ نهال باران طلایی در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: هر ساله بازپیرایی و رسیدگی به فضای سبز بوستان ها و معابر سطح شهر به منظور تقویت و بهبود رشد گیاهان و درختان انجام می شود. وی افزود: در همین راستا و با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: هر ساله بازپیرایی و رسیدگی به فضای سبز بوستان ها و معابر سطح شهر به منظور تقویت و بهبود رشد گیاهان و درختان انجام می شود.

وی افزود: در همین راستا و با انجام اقدامات مراقبتی نظیر کاشت، جمع آوری نخاله، برداشت خاک اضافی، حذف علف های هرز و پاکسازی موانع موجود در باغچه ها از سوی اکیپ اجرایی در دستور کار قرار می گیرد.

مرتضوی عنوان کرد: به این منظور و در راستای بازپیرایی و نگهداشت و گسترش فضای سبز، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ نسبت به کاشت ۱۵۰ اصله نهال باران طلایی در خیابان زرند اقدام کرد.

لازم به ذکر است درخت باران طلایی، درخت زینتی بیا گلهای بسیار زیباست که از آن برای تزیین فضای سبز، باغچه ها و بوستان ها استفاده می شود، این گونه برای شرایط آب و هوایی شهر تهران مناسب بوده و در برابر گرمای هوا و تنش آبی و دمایی مقاوم است، از این رو انتخاب این درخت در فضای سبز منطقه ۹ علاوه بر زیبایی منظر شهری موجب ایجاد سرزندگی و نشاط می شود.

انتهای پیام/