چهلمین جلسه ملاقات مردمی منطقه ۱۵ برگزار شد
چهلمین جلسه ملاقات مردمی منطقه ۱۵ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در راستای تکریم ارباب رجوع چهلمین جلسه ملاقات مردمی منطقه ۱۵ با حضور ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، محمد شیری شهردار منطقه، شهرداران نواحی، معاونان و مدیران منطقه برگزار شد. محمد شیری در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در راستای تکریم ارباب رجوع چهلمین جلسه ملاقات مردمی منطقه ۱۵ با حضور ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، محمد شیری شهردار منطقه، شهرداران نواحی، معاونان و مدیران منطقه برگزار شد.

محمد شیری در این باره گفت: تعیین تکلیف املاک واقع در طرح بزرگراه های شهید شوشتری، شهید نجفی رستگار، بسیج، مشکلات املاک واقع در طرح های گذر و کاربری فضای سبز و … موضوعات مربوط به شهرسازی، حقوقی و نواحی از جمله مواردی بود که مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این جلسه معاون شهرسازی و معماری، روسای حراست و بازرسی، مدیران ادارات املاک، حقوقی، اجرای احکام، درآمد، روابط عمومی، شهرداران نواحی سه و پنج و فرمانده یگان حفاظت منطقه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/