کمیته‌های اجرایی ستاد مهر شهر اصفهان تشکیل شد
کمیته‌های اجرایی ستاد مهر شهر اصفهان تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ستاد مهر شهر اصفهان اظهار کرد: تلاش‌ها مبنی بر این بوده که در مهرماه ۱۴۰۲ بتوانیم با بهره‌مندی از تجارب سال گذشته دومین ستاد مهر را به صورت کامل‌تر تکرار کنیم. وی افزود: پیگیری‌های انجام شده با این هدف بوده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ستاد مهر شهر اصفهان اظهار کرد: تلاش‌ها مبنی بر این بوده که در مهرماه ۱۴۰۲ بتوانیم با بهره‌مندی از تجارب سال گذشته دومین ستاد مهر را به صورت کامل‌تر تکرار کنیم.

وی افزود: پیگیری‌های انجام شده با این هدف بوده است که امسال با ظرفیت‌های بیشتر و بهتری این ستاد را برگزار کنیم، در این راستا کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اجرایی، حمل‌ونقل، اطلاع‌رسانی و خدمات‌شهری تشکیل شده است.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: کمیته اجرایی در مناطق پانزده‌گانه موضوعات ترافیک، ایمن‌سازی مدارس، خط‌کشی‌ها، تابلوها، علائم و سایر مواردی که مربوط به مدارس است را پیگیری می‌کند.

وی افزود: همچنین کمیته حمل‌ونقل همگانی که پیگیر بحث‌های اتوبوس، تاکسی و مترو است، تلاش می‌کند با استخدام راننده بیش از ۸۰۰ دستگاه اتوبوس را از ابتدای مهرماه آماده سرویس‌دهی کند، از این‌رو امیدواریم از بیشترین ظرفیت اتوبوسرانی استفاده شود.

آقایی گفت: امسال نیز برای نخستین‌بار به‌منظور رفع مشکلات سرویس‌دهی به دانش‌آموزان سامانه‌ای توسط سازمان تاکسیرانی تحت عنوان سامانه سفیر مهر راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مترو نیز به‌تازگی با تغییر ساعت همراه بوده، در این راستا خط یک مترو از شش صبح با سرفاصله ۱۵ دقیقه تا هفت صبح و در سایر ساعات روز با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی نیز موضوعات مربوط به روابط‌عمومی و مباحث فرهنگی را دنبال می‌کند؛ کمیته خدمات شهری نیز تلاش می‌کند امسال همچون سال گذشته نظافت کامل و گل‌آرایی اطراف مدارس را انجام دهد.