پیشرفت ۱۰ درصدی اجرای پروژه ترافیکی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران
پیشرفت ۱۰ درصدی اجرای پروژه ترافیکی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از پیشرفت ۱۰ درصدی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، جلیل ابهری افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال جهت تکمیل کمربندی شمالغرب در ادامه طرح تبادل ارس و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از پیشرفت ۱۰ درصدی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، جلیل ابهری افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال جهت تکمیل کمربندی شمالغرب در ادامه طرح تبادل ارس و پروژه طرح دسترسی حیدرآباد به اتوبان پاسداران  توسط این سازمان درحال اجرا می‌باشد.

سرپرست سازمان عمران گفت: هم اکنون عملیات خاکبرداری در پروژه در حال انجام می‌باشد که تا بستر مناسب نیز این عملیات ادامه خواهد داشت.

جلیل ابهری در ادامه اظهار کرد: هدف از اجرای این تقاطع غیر همسطح ، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طور ۴۶۰ متر است که در آینده امکان دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال غرب تبریز (ارس) را تامین خواهد می کند.