پیش‌بینی 644خودرو برای سرویس مدرسه در شهرکرد
پیش‌بینی 644خودرو برای سرویس مدرسه در شهرکرد
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در حال حاضر با ۲۲ شرکت حمل و نقل با بیش از ۶۰۰ خودروی سواری و ۴۴ دستگاه مینی‌بوس برای ارائه خدمات حمل و نقل دانش‌آموزان با آموزش و پرورش و مدارس شهرکرد قرارداد منعقد شده است.

مهرداد میرزاییان اظهارداشت: نیاز مدارس و دانش‌آموزان به سرویس مدرسه در ماه آخر تابستان از طرف مدرسه به شرکت‌ها اعلام شده و شرکت‌های حمل و نقل نیز خودروهای مورد نیاز را آماده و براساس مسیر دانش‌آموزان چینش و فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال کمبود خودرو در شرکت‌های حمل و نقل وجود ندارد، افزود: اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدارس باید قبل از بازگشایی مدرسه با شرکت‌ها برای حمل و نقل دانش‌آموزان قرار داد منعقد می‌کردند تا ساماندهی سرویس‌های مدرسه انجام شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر برخی از دانش‌آموزان بعد از بازگشایی مدارس متقاضی استفاده از سرویس مدرسه شدند، که باید درخواست خود را به مدیر مدرسه اعلام و مدیر مدرسه نیز نیاز را به شرکت‌های طرف قرارداد اعلام کند تا در صورت به حد نصاب رسیدن و تکمیل شدن ظرفیت خودرو، سرویس مدرسه برای این دانش‌آموزان تامین شود.

میرزاییان با بیان اینکه تعرفه سرویس‌های مدرسه در کارگروه ماده ۱۸ مصوب و به تمام شرکت‌ها و مدارس ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با ۲۲ شرکت حمل و نقل با بیش از ۶۰۰ خودروی سواری و ۴۴ دستگاه مینی‌بوس برای ارائه خدمات حمل و نقل دانش‌آموزان با آموزش و پرورش و مدارس شهرکرد قرارداد منعقد و برای ارائه خدمات به برخی مدارس خاص از جمله مدارس تیزهوشان در شهرکرد از اتوبوس‌های خط واحد استفاده شده است.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از تاکسی‌ها و خط ویژه‌های شهری برای سرویس مدرسه، گفت: هم‌اکنون با یک شرکت تعاونی تاکسی‌داران برای کمک به حمل ونقل و سرویس مدرسه قرارداد منعقد شده است.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری
  • منبع خبر : آرامانشهر چهارمحال و بختیاری