تلاش برای تدریس کتب فرهنگ شهروندی در برنامه «شاد»
تلاش برای تدریس کتب فرهنگ شهروندی در برنامه «شاد»
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت مذاکره با شبکه اجتماعی شاد برای تدریس کتاب‌های فرهنگ شهروندی در قالب این برنامه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر جعفر پاشایی با بیان این‌که تدوین کتاب‌های آموزش فرهنگ شهروندی در شهرداری تبریز، اقدام مهم و ماندگاری بوده است، گفت: در شرایط حاضر این کتاب‌ها در مدارس تدریس نمی‌شود، ولی تلاش داریم تدریس این کتاب‌ها در قالب شبکه اجتماعی شاد گنجانده شود. وی افزود: تفاهم نامه‌ای با معاونت فرهنگی شهرداری تبریز منعقد شده تا اقدامات لازم در خصوص اضافه شدن آموزش شهروندی به دروس شبکه شاد انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: در صورت توافق با شبکه شاد، به زودی شاهد تدریس آموزش‌های شهروندی در این برنامه خواهیم بود.

وی گفت: به دلیل حضور خانواده‌ها در کنار دانش آموزان جهت کنترل نحوه تحصیل آنان در منازل، تدریس کتاب‌های آموزش فرهنگ شهروندی در قالب شبکه شاد، تاثیر بیشتری در سطح جامعه خواهد داشت به طوری که خانواده‌ها نیز از این کتاب‌ها بهره مند می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از شهردار تبریز در توسعه زیرساخت‌های ورزش مدارس، ادامه داد: تاکنون شهرداری اقدامات موثر و مفیدی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش مدارس انجام داده و با دستور شهردار محترم به مناطق دهگانه شاهد گسترش همکاری شهرداری‌ها با مدارس هستیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، پاشایی با اشاره به فرصت به‌وجود آمده برای کارهای عمرانی در مدارس، گفت: به دلیل این‌که دانش آموزان در مدارس نیستند با کمک شهرداری در حوزه‌های مختلف در حال اقدامات عمرانی هستیم و در آینده دانش آموزان از این امکانات بهره‌مند خواهند شد./ ایسنا