پل صاحب روضات تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود
پل صاحب روضات تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رضا ایمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات روی بزرگراه شهید خرازی در قالب چهار فاز اجرا می‌شود که یکی از مهم‌ترین فازهای آن احداث این پل است. وی افزود: پل صاحب روضات برای دسترسی بین طرفین بزرگراه شهید خرازی و رابط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رضا ایمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات روی بزرگراه شهید خرازی در قالب چهار فاز اجرا می‌شود که یکی از مهم‌ترین فازهای آن احداث این پل است.

وی افزود: پل صاحب روضات برای دسترسی بین طرفین بزرگراه شهید خرازی و رابط خیابان‌های بهستان و صاحب روضات به‌منظور کاهش ترافیک پل جهاد و حتی پل صمدیه احداث می‌شود.

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب‌روضات خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های شهروندان در خیابان کاشانی این بود که برای ورود به خیابان آتشگاه، باید با رسیدن به چهارراه هفتم محرم و گذر از پل صمدیه، باید به سمت سه‌راه کهندژ حرکت می‌کردند که با احداث این پل، دغدغه آن‌ها رفع و دسترسی به‌سهولت انجام خواهد شد.

امینی با بیان اینکه یکی از اهداف احداث پل صاحب روضات دسترسی ضلع شرقی بزرگراه شهید خرازی یعنی محدوده بیمارستان کاشانی به ضلع غرب آن است، اضافه کرد: سعی کردیم پروژه احداث پل روضات را بیشتر در شیفت شب اجرا کنیم و در طول روز روی بزرگراه هیچ محدودیت ترافیکی اعمال نشد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ سال قبل در رابطه با پروژه احداث پل صاحب روضات مطالعاتی انجام شد که به دلیل شرایط ترافیکی این موضوع امکان‌پذیر نبود و در دوره ششم بنای کار اجرای این پروژه بود، افزود: با توجه به ترافیک بالای بزرگراه شهید خرازی، بدون مسدود کردن بزرگراه، محور وسط پل صاحب روضات شامل هفت ستون و فونداسیون به طول ۳۰ متر و عرض پنج متر را اجرا کردیم.

پل صاحب روضات تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب‌روضات خاطرنشان کرد: اجرای فاز دو پروژه تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات، یعنی حذف فضای سبز حاشیه و تعریض بزرگراه شهید خرازی از سه باند به چهار باند، موجب شد تردد ترافیک تسهیل شود.

امینی تصریح کرد: قرارداد پروژه پل صاحب روضات به مدت هشت ماه از آبان سال جاری آغاز شد و باید تا خرداد ۱۴۰۳ آن را تکمیل می‌کردیم که با توجه به دستور شهردار اصفهان و معاون عمران شهری و همراهی مجموعه شهرداری، قرار شد پروژه را تا پایان سال جاری تکمیل کنیم.