پلمب ۴۵ مورد از مشاغل مزاحم در حوزه منطقه ۱۰
پلمب ۴۵ مورد از مشاغل مزاحم در حوزه منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پلمب ۴۵ مورد مشاعل مزاحم در حوزه این منطقه طی شش ماه اخیر خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی مشاغل و پیشگیری از ایجاد مانع در مسیر تردد شهروندان و خودروها، ایجاد ترافیک شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پلمب ۴۵ مورد مشاعل مزاحم در حوزه این منطقه طی شش ماه اخیر خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی مشاغل و پیشگیری از ایجاد مانع در مسیر تردد شهروندان و خودروها، ایجاد ترافیک شهری و بی‌نظمی و آلودگی بصری طرح مقابله با سد معبرکنندگان اصناف  به طور جدی در حوزه منطقه  ۱۰ اجرا می‌شود.

وی افزود: در این راستا به منظور اجرای رای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ واحد تشخیص مزاحمت شهرداری منطقه ۱۰، طی شش ماهه گذشته ۴۵ مورد از مشاغل مزاحم را پلمب و ۳۸۷ مورد اخطاریه کتبی به واحدهای مزاحم و  ۱۱۸ مورد پرونده را به کمیسیون ارسال کرده است.

زارعی با اشاره به صدور اخطاریه برای تمامی واحدهای صنفی مزاحم در سطح منطقه، افزود: پلمب این تعداد از واحدهای صنفی در حالی صورت گرفته که از قبل اخطارهای مکرر به صاحبان مشاغل که باعث سد معبر شده‌اند، داده شده اما با توجه به تکرار تخلف، شهرداری منطقه ۱۰ نسبت به پلمب این واحدها اقدام کرده است.