پلمب واحدهای تجاری غیرمجاز در منطقه ۳ شهرداری کرج
پلمب واحدهای تجاری غیرمجاز در منطقه ۳ شهرداری کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از پلمب و مسدود کردن دو باب مغازه تجاری با حکم مراجع قضایی در راستای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم تأسیس و تبدیل به واحد تجاری غیرمجاز در سطح منطقه خبر داد. حمید صفدری عنوان کرد: با هرگونه ساخت‌وساز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از پلمب و مسدود کردن دو باب مغازه تجاری با حکم مراجع قضایی در راستای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم تأسیس و تبدیل به واحد تجاری غیرمجاز در سطح منطقه خبر داد.

حمید صفدری عنوان کرد: با هرگونه ساخت‌وساز بدون مجوز برخورد و نسبت به تخریب این ساخت‌وسازها اقدام می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این راستا از فعالیت تعدادی واحدهای تجاری در شهرک ولیعصر و ساماندهی کیانمهر که بدون مجوز و غیرقانونی ساخته‌شده بودند، توسط واحد اجرائیات منطقه جلوگیری به عمل آمد و ورودی ۲ باب مغازه با نیوجرسی مسدود شده و تا روشن نشدن وضعیت این  امکان استفاده از آن برای مالک وجود ندارد.

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج با بیان اینکه مالکان این واحدها باوجود اخطارهای مکرر و اخذ دستور توقف عملیات اجرایی از مراجع ذی‌صلاح، مجدداً اقدام به تأسیس، تجهیز و نصب تابلوهای تجاری اقدام کرده‌اند، گفت: با حضور عوامل اجرایی و قضایی تمامی این واحدها پلمب شدند.

صفدری خاطر نشان کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می‌رود و شهرداری با تمام توان در جهت حفظ حریم استحفاظی با هماهنگی‌های لازم به وظایف ذاتی و قانونی خود ادامه خواهد داد.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲