اجرای طرح اصلاح هندسی و رفع گره ترافیکی در منطقه۱۳
اجرای طرح اصلاح هندسی و رفع گره ترافیکی در منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه یکی از علل ایجاد ترافیک شهری نقص هندسی در راه است و این موضوع با اصلاحات هندسی برطرف می‌شود. گفت: احداث تقاطع، میدان، راست‌گرد یا چپ‌گرد به‌خصوص در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه یکی از علل ایجاد ترافیک شهری نقص هندسی در راه است و این موضوع با اصلاحات هندسی برطرف می‌شود. گفت: احداث تقاطع، میدان، راست‌گرد یا چپ‌گرد به‌خصوص در تقاطع‌ها، تعریض سطح سواره‌رو و احداث جزیره ترافیکی از جمله اقداماتی هستند که در راستای اصلاح معابر و رفع نقص هندسی محورها در محلات انجام می‌شوند.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: گره ترافیکی تقاطع خیابان ون و راش با اصلاح هندسی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و نصب تابلو تجهیزات در حال اجرا است.

علی‌احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه و دستورالعمل سازمان حمل و نقل و ترافیک و در راستای تامین ایمنی عبور مرور عابرین پیاده از عرض معابر معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۳ اقدام به تثبیت جان پناه درچهار مقطع و محوردر منطقه نموده است.

انتهای پیام/