احداث پارک‌های محله‌ای و جمع آوری سد معبر مطالبات اصلی شهروندان از شهرداری‌تبریز
احداث پارک‌های محله‌ای و جمع آوری سد معبر مطالبات اصلی شهروندان از شهرداری‌تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فرماندار تبریز گفت: مدیریت اصولی پسماند، احداث پارک های محله ای و همچنین برخورد جدی با معضل سد معبر از مطالبات مردمی است که باید مورد توجه شهرداری باشد. به گزارش شهریار، یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز در دیدار با سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز با اعلام اینکه اصلاح مدیریت تفکیک، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فرماندار تبریز گفت: مدیریت اصولی پسماند، احداث پارک های محله ای و همچنین برخورد جدی با معضل سد معبر از مطالبات مردمی است که باید مورد توجه شهرداری باشد.

به گزارش شهریار، یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز در دیدار با سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز با اعلام اینکه اصلاح مدیریت تفکیک، تجمیع، حمل و امحای اصولی پسماند جزو مطالبات اصلی شهروندان است گفت: با مدیریت اصولی و با سیستماتیک کردن حوزه پسماند می‌توان هم در رفع آلودگی شهر و هم در خدمت رسانی به شهروندان گام های خوبی برداشت.

وی افزایش سرانه فضای سبز به ویژه احداث پارک های محله ای را از دیگر مطالبات شهروندان عنوان کرد و گفت: با توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک های محله ای امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز فراهم و کمبود فضای سبز شهری جبران می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به نقش پارک‌های محله‌ای در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: مبنای ایجاد و توسعه پارک‌های محله‌ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است که در این خصوص می توان از پتانسیل بخش خصوصی نیز استفاده کرد.

فاتح در پایان افزود: جمع آوری و رفع سد معبر خودرویی، طبق ها و مغازه ای خواسته و انتظار بحق شهروندان و مورد تاکید شهردار محترم تبریز نیز است که امیدواریم مناطق شهرداری هم جدیت بیش از پیش در این خصوص به خرج دهند.

در این دیدار سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز هم ضمن قدردانی از حضور فرماندار تبریز در شهرداری منطقه ۳ ، ترافیک را بزرگترین معضل شهر تبریز برشمرد و گفت: برای حل این معضل هماهنگی تمام دستگاههای اجرایی لازم است که در این خصوص فرمانداری تبریز  می تواند نقش تعیین کننده داشته باشد.

علی قاسمی با اشاره به اینکه در قوانین بالادستی برای رفع این معضل چاره اندیشی شده گفت: برای کاهش سفر های درون شهری ضمن اینکه باید از عوامل بازدارنده استفاده کرد توسعه حمل ونقل عمومی نیز باید مورد توجه باشد که در این خصوص نقش دولت بیسار موثر می باشد.