پدران شهدا اسوه‌های پایداری و مقاومت
پدران شهدا اسوه‌های پایداری و مقاومت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی درگذشت حاج حسن آذرآبادی حق، پدر شهیدان والامقام محمد، رضا و یعقوب آذرآبادی حق را تسلیت گفتند. به گزارش شهریار، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی درگذشت حاج حسن آذرآبادی حق، پدر شهیدان والامقام محمد، رضا و یعقوب آذرآبادی حق را تسلیت گفتند.

به گزارش شهریار، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

پدران شهدا که در راه باورها و اعتقادات خویش، فرمان پیر خمین رضوان الله تعالی علیه را لبیک گفته و برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند، اسوه‌های پایداری و مقاومت هستند.

صابرین بر مشیت الهی، همچون پیشوای خود حضرت سیدالشهدا(ع) فرزندان خود را در راه دفاع از دین و شریعت نبوی فدا کرده و بر اعتقادات و باورهای خویش پایداری نمودند.

به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل و از دست دادن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضایعه‌ای غم انگیز است.

به عنوان مدیریت شهری تبریز، درگذشت حاج حسن آذرآبادی حق، پدر شهیدان والامقام محمد، رضا و یعقوب آذرآبادی حق را محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی، خانواده معزز شهدا و امت شهیدپرور و ولایی تبریز تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند منان برای بازماندگان آن مرحوم طلب صبر مسئلت داریم.

شهرام دبیری 

یعقوب هوشیار