حضور بانوان در عرصه‌های مختلف مهمترین عامل رشد، پیشرفت و توسعه کشور است
حضور بانوان در عرصه‌های مختلف مهمترین عامل رشد، پیشرفت و توسعه کشور است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی اظهار داشت: حضور بانوان نخبه و فرهیخته منطقه ۳ که در عرضه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی  قابل تقدیر است.   شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: امروزه با وجود تمامی بی اخلاقی های بی پایه و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی اظهار داشت: حضور بانوان نخبه و فرهیخته منطقه ۳ که در عرضه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی  قابل تقدیر است.  

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: امروزه با وجود تمامی بی اخلاقی های بی پایه و اساس و شوی رسانه های غرب درخصوص بانوان ایران، به لطف خداوند بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی در زمینه های مختلف من جمله ورزشی، هنری، اقتصادی، سیاسی توسط بانوان هستیم.  

جوانی در ادامه عنوان کرد؛ برخلاف تبلیغات مخرب غرب، نه تنها زن و مرد با یکدیگر تفاوتی ندارند بلکه براساس آموزه های قرآنی پوشش و پشتیبان یکدیگر هستند. بطور حتم افتخارآفرینی بانوان ورزشکار در سطح بین المللی نشان دهنده  تلاش این قشر از جامعه برای نمایش قدرت و اعتلای کشور به جهانیان است.  

افراخته معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۳ دیگر سخنران این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و خوشامد به بانوان حاضر در مراسم خاصه مادر شهید والامقام فرید الدین معصومی از شهدای حادثه بمب گذاری حرم حضرت شاه چراغ (ع)  به نقش بانوان در فرهنگ و تربیت جامعه اشاره کرد و افزود: بی شک، در راستای رشد و پیشرفت شهر و کشور می بایست از ظرفیت و توانمندی های بانوان گرامی استفاده نمود.

در پایان این مراسم، زنان موفق و نخبه توسط جوانی شهردار و افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۳ تقدیر شدند.

انتهای پیام/