تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز از مربی تیم ملی تکواندو نونهالان
تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز از مربی تیم ملی تکواندو نونهالان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از مربی تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان تجلیل کردند. به گزارش شهریار، یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز شاهد تجلیل از حامد جعفری، کارمند شهرداری تبریز و مربی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان به جهت نائب قهرمانی در پنجمین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از مربی تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان تجلیل کردند.

به گزارش شهریار، یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز شاهد تجلیل از حامد جعفری، کارمند شهرداری تبریز و مربی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان به جهت نائب قهرمانی در پنجمین دور از مسابقات آسیا بود.

در این جلسه از حامد جعفری، ورزشکار تبریزی و مربی تیم ملی نونهالان تکواندوی کشور به پاس کسب مقام نائب قهرمانی در پنجمین دور مسابقات آسیا در لبنان، تجلیل شد.

حامد جعفری از قهرمان های اسبق تکواندو کشور و از کارمندان شهرداری تبریز است که در حال حاضر در کسوت مربی تیم ملی نونهالان تکواندو پسران کشور فعالیت داشته و برای کشورمان افتخار آفرینی می کند.

تیم ملی تکواندوی نونهالان کشور با مربیگری حامد جعفری موفق به کسب مقام نائب قهرمانی در چهارمین دور مسابقات تکواندوی نونهالان کشور شده است.