پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۱۱ آغاز شد
پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۱۱ آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه اعلام کرد: شهرداری منطقه ۱۱ در راستای رسالت خود ، پایش سلامت جسمی کارکنان شاغل، تشخیص زود هنگام و درمان به موقع بیماری های شغلی و غیر شغلی و عوارض ناشی از کار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه اعلام کرد: شهرداری منطقه ۱۱ در راستای رسالت خود ، پایش سلامت جسمی کارکنان شاغل، تشخیص زود هنگام و درمان به موقع بیماری های شغلی و غیر شغلی و عوارض ناشی از کار را از ۲۹ مهرماه آغاز کرده است . 

وی افزود: این اقدام با برنامه ریزی، نظارت و در راستای تکریم کارکنان شهرداری برای کیفیت بخشی به خدمات تشخیصی و درمانی انجام می گیرد. 

گفتنی است، تشکیل پرونده پایش سلامت، معاینات پزشکی، نوار قلب، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، اسپیرومتری، ارزیابی زیان آور محیط کار و انجام آزمایش خون از جمله مراحل پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۱۱ است.

موسوی در انتها گفت: زمان این طرح از شنبه  ۲۹ مهر ماه لغایت چهارشنبه  ۱۰ آبان به نشانی یابان قزوین بعد از خیابان سبحانی، نرسیده به سه راه آذری، روبروی تعمیرگاه شماره ۲ سایپا، کلینیک منطقه ۱۰ است.

انتهای پیام/