ترمیم و بازسازی مجسمه‌های تخریب شده محدوده شهرداری منطقه ۸
ترمیم و بازسازی مجسمه‌های تخریب شده محدوده شهرداری منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از ترمیم و بازسازی مجسمه های مشاغل و تندیس خاقانی خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی ضمن اعلام خبر فوق افزود: به دلیل تخریب بخشی از مجسمه های مشاغل تربیت و تندیس خاقانی در بوستان خاقانی، کار بازسازی و ترمیم  این مجسمه ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از ترمیم و بازسازی مجسمه های مشاغل و تندیس خاقانی خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی ضمن اعلام خبر فوق افزود: به دلیل تخریب بخشی از مجسمه های مشاغل تربیت و تندیس خاقانی در بوستان خاقانی، کار بازسازی و ترمیم  این مجسمه ها توسط واحد سیمامنظر شهرداری منطقه ۸ آغاز شده و در حال اجراست.

رضایی هدف از این کار را ساماندهی و زیباسازی محدوده مرکزی شهر دانسته و اعلام کرد: سعی ما بر این است با ترمیم و پاکسازی مجسمه های بافت تاریخی شهر، گامی موثر در اطلاع رسانی شهروندان و گردشگران  برداشته شود.

ارائه برگ اخطاریه به موتور سیکلت فروشان سدمعبر کننده درخیابان فلسطین

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ تبریز از صدور برگ اخطاریه به مغازه های سد معبر کننده موتور فروش در خیابان فلسطین خبر داد.

سجادرضایی، ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای جمع آوری و حذف موتور سیکلت‌ها از پیاده روهای خیابان فلسطین، طی هفته گذشته معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۸ اقدام به نصب بنرهای اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت پارک موتور سیکلت‌ها در مقابل مغازه ها در خیابان فلسطین  نموده و در کنار آن برگ‌های اخطاریه در خصوص جمع آوری موتور سیکلتها به اصناف این خیابان داده شد.

وی گفت: این اقدام به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و رفع سدمعبر و مزاحمت های موجود از طرف برخی صنوف، انجام می پذیرد و نیروهای واحد رفع سد معبر به صورت مستمر در معابر گشت زنی دارند.