پروژه‌های منطقه ۱۴ باعث افتخار است/ لزوم استمرار جریان خدمت در مناطق کمتر برخوردار شهر
پروژه‌های منطقه ۱۴ باعث افتخار است/ لزوم استمرار جریان خدمت در مناطق کمتر برخوردار شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خدمت کردن به مردم نوعی عبادت است، اظهار کرد: یکی از جایگاه‌هایی که می‌شود بدون منت خدمت کرد، عرصه مدیریت شهری است که شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری می‌شود. وی با بیان اینکه خدمات شهرداری بر هیچ‌کس پوشیده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خدمت کردن به مردم نوعی عبادت است، اظهار کرد: یکی از جایگاه‌هایی که می‌شود بدون منت خدمت کرد، عرصه مدیریت شهری است که شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری بر هیچ‌کس پوشیده نیست و در تمام ادوار خدمات انجام شده است، افزود: زمینه بعضی اقدامات انجام شده، در دوره‌های گذشته مدیریت شهری فراهم شده است، بنابراین از تمام مدیران شهری ادوار گذشته تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه یکی از توجهات اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری دوره ششم به مناطق کم‌برخوردار بوده است، گفت: در این دوره، کمیسیون ویژه مناطق کم‌برخوردار در شورای اسلامی شهر تشکیل شد و بعضی پروژه‌ها در این مناطق به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

فلاح با تاکید بر اینکه اگر به مناطق محروم رسیدگی شود، بسیاری از مشکلات کلان‌شهر نیز رفع می‌شود، تصریح کرد: رفت‌وآمدهایی که در گذشته از مناطق محروم به سطح شهر برای استفاده از امکانات انجام می‌شده است، با رونق گرفتن آن مناطق کم شده و به کاهش ترافیک و آلودگی هوا، همچنین جلوگیری از معضلات فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان تلاش کردیم نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار داشته باشیم، ادامه داد: یکی از این مناطق که به همت مدیر و کارکنان آن اقدامات بسیار خوبی انجام شده، منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان است، به‌طوری که در این منطقه شاهد اجرای پروژه‌هایی بودیم که هرکدام موجب افتخار است.

در بعضی مناطق به‌ظاهر برخوردار نیز محلات کم‌برخورداری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تا از امکانات و تسهیلات برخوردار شود

عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور کودکان کم‌سن‌وسال در پارک‌های افتتاح شده در مناطق محروم و مشاهده خوش‌حالی آن‌ها خستگی مدیران شهری را از بین می‌برد، گفت: طی روزهای آینده افتتاح چند پروژه از جمله خیابان عاشق‌آباد اصفهانی شرقی با مبلغ ۶۰ میلیارد تومان، تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان، خیابان ولی‌عصر (عج) جلوان با مبلغ ۴۵ میلیارد تومان افتتاح و بازار میوه و تره‌بار با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی خواهد شد.

فلاح با بیان اینکه با وجود افتتاح این پروژه‌ها بازهم نیاز است که توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار داشته باشیم، افزود: در شهر اصفهان مناطق کم‌برخوردار دیگری از جمله مناطق ۲، ۹، ۱۱ و ۱۵ وجود دارد که باید اقدامات مورد نیاز انجام شود، اما لازم است تا اعتبارات ویژه‌ای برای این مناطق تخصیص داده شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم پروژه‌های کلان و ویژه‌تری را برای خدمت به شهروندان احداث کنیم، خاطرنشان کرد: در بعضی مناطق به‌ظاهر برخوردار نیز محلات کم‌برخورداری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تا از امکانات و تسهیلات برخوردار شود.

عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه منطقه ۱۴ اصفهان به سمت توسعه‌یافتگی حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: بافت فرسوده و خیابان‌های کم‌عرضی در این منطقه وجود دارد که باید بتوانیم این بافت را از فرسودگی خارج کنیم.