پاسخگویی به ۹۰ درصد از پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان
پاسخگویی به ۹۰ درصد از پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته نزدیک به ۹ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد تماس، ۵۹۱۴ تماس مربوط به درخواست‌های اجرایی بوده که به مناطق ارجاع شده است و پیگیر هستیم تا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته نزدیک به ۹ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد تماس، ۵۹۱۴ تماس مربوط به درخواست‌های اجرایی بوده که به مناطق ارجاع شده است و پیگیر هستیم تا به نتیجه لازم و مطلوب برسد.

وی افزود: تعداد ۳۰۲۱ پیام نیز مربوط به مشاوره و اطلاع رسانی‌بوده که در این مورد نیز به شهروندان پاسخگویی لازم انجام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به موضوعی که در هفته گذشته به عنوان دغدغه از سوی شهروندان مطرح شد، گفت: طی هفته گذشته موضوع استفاده از دستگاه‌های دمنده و مکنده در محدوده بلوار آئینه‌خانه مطرح شد که در ساعات غیرمتعارف از این دستگاه‌ها استفاده و منجر به سلب آسایش عمومی شده است، از این‌رو این موضوع با شهرداری منطقه شش مطرح شده و در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه بخش بازخوردگیری اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصفهان فعال شده است، خاطرنشان کرد: نکته مثبت این است که شهروندان به‌صورت اینترنتی و آنلاین می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند و در صورت نداشتن رضایت از اقدامات، می‌توانند علاوه‌بر ارسال تصویر مربوطه، توضیحات لازم را نسبت به محیط برای ما بنویسند.

قاسمی ادامه داد: تاکنون ۹۰ درصد از پیام‌هایی که بازخوردگیری و ثبت شده، پاسخگویی شده است.

وی گفت: سر شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ مربوط به ۱۳۷ شهرداری اصفهان است، بنابراین اگر با این سر شماره پیامی برای شهروندان ارسال شد، بدانند که مربوط به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است.