افتتاح کلبه دوستداران کتاب در بوستان بانوان ریحانه چیتگر منطقه۲۲
افتتاح کلبه دوستداران کتاب در بوستان بانوان ریحانه چیتگر منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: ایستگاه کتابخوانی موسوم به کلبه دوست داران کتاب با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در منطقه۲۲ به بهره برداری رسید. وی افزود: این ایستگاه دربوستان بانوان ریحانه چیتگر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: ایستگاه کتابخوانی موسوم به کلبه دوست داران کتاب با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در منطقه۲۲ به بهره برداری رسید.

وی افزود: این ایستگاه دربوستان بانوان ریحانه چیتگر منطقه۲۲ ایجاد و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و توجه به روح و فکر شهروندان در کنار توسعه فعالیت‌ های ورزشی در این بوستان فعال شده است.

خداوردی با تاکید بر اینکه دسترسی آسان به خدمات ورزشی و فرهنگی نظیر کتابخانه از محورهای اجرای کلبه دوست داران کتاب است، اظهار داشت: دسترسی به این کتاب‌ها آزاد و باز است و شهروندان می‌توانند آنها را مطالعه نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ نیز استفاده از ظرفیت فضاهای عمومی نظیر بوستانها را هدف استفاده از طرح فرهنگی کلبه دوست داران کتاب دانست و عنوان کرد: این مهم است که مردم در فضاهای عمومی نیز بتوانند کتاب را به صورت ملموس مشاهده و از امکانات فرهنگی چون مطالعه استفاده کنند.

وی نیز با بیان اینکه اجرای چنین طرح هایی موجب توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی می شود افزود: در سال‌های اخیر برنامه های مطلوبی با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی و کتابخانه‌های عمومی این منطقه برای ترویج فرهنگ مطالعه انجام شده است.

انتهای پیام/