حمایت مدیریت شهری منطقه ۵ از مرمت کتابخانه و خانه علامه جعفری
حمایت مدیریت شهری منطقه ۵ از مرمت کتابخانه و خانه علامه جعفری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار این منطقه، سید محمد ناظم رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری به مناسبت سالگرد رحلت عالم فقید علامه محمد تقی جعفری از کتابخانه، مرکز نشر و موزه این فیلسوف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار این منطقه، سید محمد ناظم رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری به مناسبت سالگرد رحلت عالم فقید علامه محمد تقی جعفری از کتابخانه، مرکز نشر و موزه این فیلسوف برجسته بازدید کردند.

در جریان این بازدید شهردار منطقه ۵ ضمن دیدار با فرزند آن مرحوم، از اعلام آمادگی مدیریت شهری در خصوص ادامه همکاری برای مرمت و تجهیز این نهاد بزرگ فرهنگی سخن گفت.

حمایت مدیریت شهری منطقه ۵ از مرمت کتابخانه و خانه علامه جعفری

علامه جعفری، از علمای شیعه در قرن ۱۵ هجری قمری، از جمله مفسران نهج البلاغه، فقیهان، عارفان، فیلسوفان و مولوی شناسان ایران بود. او سراسر عمر پر برکت خود را در تحصیل، تدریس، پژوهش و تحقیق سپری کرد. وی بیش از ۸۰ جلد کتاب تالیف کرده و جبر واختیار، شرح نهج‌البلاغه، شرح مثنوی و معنوی و وجدان، از معروف‌ترین آثار اوست.

علامه محمد تقی جعفری۲۴ مرداد ۱۳۰۲ در تبریز زاده شد و ۲۵ آبان ۱۳۷۷ در سن ۷۵ سالگی در لندن درگذشت.

انتهای پیام/