نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی چالش مدیریت شهری است/ لزوم تأمین اتوبوس‌های برقی در اصفهان
نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی چالش مدیریت شهری است/ لزوم تأمین اتوبوس‌های برقی در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _چهارشنبه هفدهم آبان ماه_ در مراسم انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری بی‌آرتی با شرکت اسنا ضمن قدردانی از زحمات علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در این خصوص اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری توجه بسیاری به حوزه حمل‌ونقل عمومی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _چهارشنبه هفدهم آبان ماه_ در مراسم انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری بی‌آرتی با شرکت اسنا ضمن قدردانی از زحمات علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در این خصوص اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری توجه بسیاری به حوزه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه قطار شهری و اتوبوس شده است.

وی با تاکید بر اینکه چالش اصلی این دوره مدیریت شهری موضوع نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی است، افزود: در دنیا برای داشتن حمل‌ونقل پاک و توسعه آن توجه ویژه به تجهیز وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه اتوبوس‌ها و حرکت به سوی آن است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هزینه‌های قطار شهری بسیار بالا بوده است، بنابراین آنچه که در این شرایط می‌تواند به طور سریع پاسخگوی نیاز مردم در حمل‌ونقل عمومی باشد، اتوبوس‌ها است.

وی ادامه داد: شرکت اسنا و دیگر شرکت‌های خودرو سازی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، می‌توانند با ورود درست به این موضوع و بررسی دقیق کیفیت و کمیت‌های آن به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

قربانی با تاکید بر لزوم بررسی و تأمین اتوبوس‌های برقی در شهر اصفهان گفت: در صورتی که این شرکت‌ها ازجمله شرکت اسنا نیاز ما در خصوص اتوبوس‌های برقی را بتوانند تأمین کنند، بسیار عالی خواهد شد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی این کلان شهر به لحاظ تعداد در مقایسه با سایر شهرها وضعیت قابل قبول‌تری دارد، خاطر نشان کرد: همکاری با شرکت اسنا می‌تواند ادامه‌دار باشد، چراکه مدیریت شهری این کلان شهر به‌دنبال نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ایجاد تحول در این مسیر است.