نفرات برتر مسابقات قهرمان‌شهر در منطقه ۷ معرفی شدند
نفرات برتر مسابقات قهرمان‌شهر در منطقه ۷ معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: مسابقات قهرمان شهر دو با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، استعدادیابی و بازیابی هویت اجتماعی در سطح محلات ۱۴ گانه منطقه در مرحله محله ای و منطقه ای طبق دستور العمل سازمان ورزش برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: مسابقات قهرمان شهر دو با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، استعدادیابی و بازیابی هویت اجتماعی در سطح محلات ۱۴ گانه منطقه در مرحله محله ای و منطقه ای طبق دستور العمل سازمان ورزش برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ در ادامه تاکید کرد: با برگزاری مسابقات کشتی با حضور بیش از ۶۵۰ نفر به عنوان آخرین مسابقات مرحله منطقه ای، مسابقات قهرمان شهر ۲ در ۱۰ رشته در بخش آقایان و بانوان با معرفی نفرات و تیم های برتر جهت حضور در مرحله نهایی ( فرا منطقه ای ) به کار خود پایان داد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: مسابقات جام قهرمان شهر۲ ، در سال جاری با استقبال بی نظیری علاقه مندان روبرو شد و سطح برگزاری مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری این قبیل رویدادها، شاهد شناسایی استعدادهای ورزشی به ویژه در بین قشر نوجوان و ترویج ورزش در بین شهروندان باشیم.

انتهای پیام/