آغاز عملیات توزیع آسفالت مابین بلوک ۱۶۷ و ۱۶۸ شهرک امام خمینی (ره)
آغاز عملیات توزیع آسفالت مابین بلوک ۱۶۷ و ۱۶۸ شهرک امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات توزیع آسفالت مابین بلوک های ۱۶۷ و ۱۶۸ شهرک امام خمینی (ره) خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی مستمر در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: در راستای اصلاح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات توزیع آسفالت مابین بلوک های ۱۶۷ و ۱۶۸ شهرک امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی مستمر در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: در راستای اصلاح و بهسازی معابر و کاهش بار ترافیکی در غرب و شمال‌غرب تبریز، معابر اصلی و فرعی با اولویت بندی درحال آسفالت‌ریزی است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت های شهرداری منطقه ۶ تبریز، نهضت آسفالت محله به محله است که با اهتمام ویژه معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجراست.

جان‌فشان نوبری در ادامه اظهار کرد: در ادامه عملیات توزیع آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح حوزه استحفاظی، عملیات توزیع آسفالت مابین بلوک های ۱۶۷ و ۱۶۸ شهرک امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی در ادامه اذعان کرد: ۲۰۰ تن آسفالت در ادامه اقدامات عمرانی و زیربنایی در این مسیر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز توزیع می‌شود.