نصب ۲۳۰ تمثال شهید در شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس
نصب ۲۳۰ تمثال شهید در شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد پیشنهادات خود را در خصوص قرارگاهی عمل کردن که سخن مقام معظم رهبری است، مطرح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد پیشنهادات خود را در خصوص قرارگاهی عمل کردن که سخن مقام معظم رهبری است، مطرح کنند.

وی افزود: در شهرکرد موضوعاتی همچون توسعه فرهنگ شهروندی و پارک‌ها مطرح است و برای ثبت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد یک سری سازو کار وجود دارد، شهرداری باید شهرکرد را به عنوان شهر خلاق ثبت کند که نیازمند اسناد و مدارکی است تا نشان دهد کدام کارگاه آموزشی و کدام کوی نمد را دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر کمک کرده است و در این زمینه با ارشاد اسلامی همراهی داریم.

ایزدی با بیان اینکه نصب ۲۳۰ تمثال شهید با اعتبار حدود یک میلیارد تومان در شهر انجام شد، تصریح کرد: انجام امور با مشارکت مردم راحت‌تر است، اما اگر مردم نباشند نتیجه نمی‌گیریم؛ بنابراین اعتماد شهروندان مهم است و توسعه فرهنگ شهروندی در راستای حفظ اعتبار و جلب مشارکت خیران ضروری است.

وی اضافه کرد: باید مسئله‌شناسی در شهرکرد و سپس اولویت‌بندی در صدر موضوعات قرار گیرد که البته نیازمند یک نقشه راه است؛ اقدامات فرهنگی باید پایدار باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی وظایف مشخص داشته باشند.

به گزارش ایمنا، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قرارگاهی عمل کردن شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهار حوزه علم و فناوری، فرهنگی و اجتماعی، زنان و خانواده و تعلیم و تربیت در جهت همدلی و تعامل میان همه اقشار تأثیرگذار، این جلسه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهرکرد تشکیل شد.