اجتماع فیلمسازان کشور در رفسنجان با برگزاری جشنواره «شهرنما»
اجتماع فیلمسازان کشور در رفسنجان با برگزاری جشنواره «شهرنما»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدعباس حسینی داورانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد شهری و با محوریت خانواده، نشاط، آرامش، آسیب‌های اجتماعی و امنیت در دو بخش ملی و شهرستانی میزبان علاقمندانی از سراسر کشور است. وی با بیان اینکه برگزاری این رویداد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدعباس حسینی داورانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد شهری و با محوریت خانواده، نشاط، آرامش، آسیب‌های اجتماعی و امنیت در دو بخش ملی و شهرستانی میزبان علاقمندانی از سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه برگزاری این رویداد مهم هنری می‌تواند نگاه‌ها را به سمت رفسنجان معطوف کند و در شناخت ظرفیت‌های بالقوه و استعدادهای شهرستان نیز مؤثر خواهد بود، افزود: هدف اصلی این رویداد، معرفی رفسنجان و نمایش جاذبه‌ها و زیبایی‌های شهر است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان شعار جشنواره «شهرنما» را «روی خوش آرامش» عنوان کرد و گفت: در نظر داریم با برگزاری این رویداد هنری، میزان تحقق شعار محوری مدیریت شهری را که همان «روی خوش آرامش» است، ارزیابی کنیم.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان طی سال‌های اخیر در حوزه فیلمسازی درخشش بی‌نظیری داشته است و هنرمندان شهرستان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند، افزود: در این رویداد از حضور فیلمسازان مطرح بومی نیز بهره‌مند خواهیم شد.

حسینی داورانی در ادامه با تأکید بر اینکه فیلم صدثانیه‌ای با دارا بودن دو عنصر اصلی ایجاز و خلاقیت در ارائه پیام و مفهوم می‌تواند موفق عمل کند، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد برگزاری این رویداد فاخر با حضور پرشور هنرمندان باشیم.

وی با اشاره به اینکه جزئیات و فراخوان جشنواره به‌زودی منتشر خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم اختتامیه و پایان بخش رویداد هنری را همزمان با روز رفسنجان در دی ماه سال جاری برگزار کنیم.