نصب تابلو روزشمار تقاطع غیرهمسطح معلم برای سوم خرداد ۱۴۰۳
نصب تابلو روزشمار تقاطع غیرهمسطح معلم برای سوم خرداد ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از نصب روزشمار تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان معلم برای سوم خرداد سال ۱۴۰۳ خبر داد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان معلم اظهار کرد: روند اجرای این پروژه باید بدون هیچگونه تأخیر و تعطیلی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از نصب روزشمار تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان معلم برای سوم خرداد سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان معلم اظهار کرد: روند اجرای این پروژه باید بدون هیچگونه تأخیر و تعطیلی و مطابق زمانبندی تعیین‌شده پیش برود.

وی افزود: تلاش داریم با تأمین اعتبار مورد نیاز به صورت نقدی و غیرنقدی، هیچ وقفه‌ای در اجرای این پروژه پیش نیاید.

هوشیار  با اشاره به نصب تابلو روزشمار تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان معلم خاطرنشان کرد: روزشمار اتمام این پروژه برای سوم خرداد سال ۱۴۰۳ و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تعیین شده است و تلاش داریم مطابق برنامه تعیین‌شده در موعد مقرر پروژه را تحویل دهیم.

وی اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان معلم، پروژه‌ای با کارکرد ترافیکی و در راستای تسهیل تردد شهروندان در آن منطقه است.

پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان معلم با مساحت ۵ هزار ۳۰۰ مترمربع و طول ۳۴۴ متر و عرض ۱۶ متر با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان به کارفرمایی شهرداری منطقه ۵ و اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان در دست اجرا است.