نجات بیش از ۵۰۰ نفر از حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان
نجات بیش از ۵۰۰ نفر از حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان

نجات بیش از ۵۰۰ نفر از حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، امید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد شهریورماه ۱۴۰۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: ماه گذشته ۲۱۹ مورد خدمات ایمنی و ۳۷۹ مورد گشت ایمنی توسط این سازمان انجام شده است. وی […]

نجات بیش از ۵۰۰ نفر از حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، امید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد شهریورماه ۱۴۰۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: ماه گذشته ۲۱۹ مورد خدمات ایمنی و ۳۷۹ مورد گشت ایمنی توسط این سازمان انجام شده است.

وی با اشاره به استقرار ۲۵۲ دستگاه اطفائیه در نقاط پرتردد شهر اصفهان طی شهریورماه ۱۴۰۲، افزود: در این مدت ۱۲۱۸ عملیات آتش‌سوزی و امداد و نجات انجام شد که از این تعداد ۵۱۱ مورد حریق و ۴۸۸ مورد حادثه بوده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد نجات‌یافتگان در حوادث ماه گذشته ۵۲۹ نفر بوده است.

وی با اشاره به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ماه گذشته ۵۵ هزار و ۵۸۳ تماس با این سامانه از سوی شهروندان برقرار شده است.