تعیین تکلیف شهردار جدید ساوه تا یکماه آینده
تعیین تکلیف شهردار جدید ساوه تا یکماه آینده
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: شهردار جدید ساوه حداکثر ظرف یک ماه آینده انتخاب خواهد شد

به گزارش ارمانشهر احمد حاج امینی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه اظهار کرد: با رای اکثریت اعضای شورای شهر ساوه، در تاریخ ۱۰ شهریورماه “محمدرضا گل‌محمدی”  به عنوان شهردار ساوه انتخاب و برای طی تشریفات اداری به کمیته انطباق و در نهایت صدور حکم به وزارت کشور معرفی شد.

وی بیان کرد: کمیته انطباق فرمانداری شهرستان ساوه پس از بررسی لازم در خصوص شهردار منتخب ساوه، او را فاقد سوابق مدیریتی در آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهرداری دانست و واجد شرایط مندرج در این آئین نامه تشخیص نداد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: برخورداری از سابقه خدمتی و مدیر میانی بودن یکی از شرایط مندرج در آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهرداری است که کمیته انطباق این موضوع را در خصوص شهردار پیشنهادی از سوی شورای شهر ساوه احراز نکرد.

وی بیان کرد: براین اساس شورای اسلامی شهر ساوه در وقت قانونی خود حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده اقدام به انتخاب گزینه دیگری برای شهرداری ساوه خواهد کرد.

حاج امینی با اشاره به اینکه شهردار منتخب ساوه از بین چهار گزینه نهایی برای تصدی پست شهردار ساوه و با رای‌گیری اکثریت اعضای شورا انتخاب شده بود، گفت: شهردار منتخب آینده می‌تواند از بین چهار گزینه نهایی گذشته و یا گزینه جدید دیگری باشد که با نظر شورا و با اکثریت آرا انتخاب و برای صدور حکم و طی تشریفات اداری معرفی خواهد شد.