تکریم خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود
تکریم خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ‌به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن محمدحسینی در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، مجید نادرالاصلی رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن محمدحسینی در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، مجید نادرالاصلی رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر انقلاب قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

تکریم خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

ارزش‌های اصیل اسلامی باید حفظ و پاسداری شود

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان اظهار کرد: ما باید همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را به‌ویژه برای نسل جوان تبیین و آنها را با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های آن‌ها باشیم.

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

تکریم خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

باید با استمداد از ارواح طیبه شهدا به مردم خدمت کرد

مجید نادرالاصلی، رئیس کمسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: برای خدمت به شهر و شهروندان باید از ارواح طیبه شهدا استمداد کرد، زیرا آنها برای خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هستی خود گذشتند، لذا باید با ادامه‌دادن راه آنها تا رسیدن به سرمنزل مقصود، همواره آماده خدمت به مردم و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به این جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند: “امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست”، افزود: یکی از وظایف مسئولان، عمل کردن به این فرمایش رهبر انقلاب است و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا روح ایثار و مقاومت را در جامعه نهادینه می‌کند.

رئیس کمسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که شهر اصفهان همواره آکنده از عطر شهدا و خانواده‌های معظم آنان شده است و منش و روش شهیدان، چراغ هدایتی برای همه است، تصریح کرد: شهدای گران‌قدر نیازمند برگزاری مراسم باشکوه نیستند، بلکه با انجام این دیدارها می‌خواهیم بگوییم به یاد شهدای والامقامی هستیم که به فرموده معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) ” هر چه انقلاب اسلامی دارد، از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است.

وی تاکید کرد: برای خدمت به شهر و شهروندان باید از ارواح طیبه شهدا استمداد کرد، زیرا آن‌ها برای خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هستی خود گذشتند، لذا باید با ادامه‌دادن راه آنها تا رسیدن به سرمنزل مقصود، همواره آماده خدمت به مردم و انقلاب باشیم.

تکریم خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش ایمنا، در این دیدار از خانواده شهیدان مهرداد تسلیمی و عبدالرحیم افتخاری تجلیل به عمل آمد.