مقاوم‌سازی ترانشه‌های کوی سرخوش در مرحله مشاوره طرح/ پایدارسازی تپه‌های باغ موزه دفاع مقدس
مقاوم‌سازی ترانشه‌های کوی سرخوش در مرحله مشاوره طرح/ پایدارسازی تپه‌های باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ در جریان بازدید عضو شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های عمرانی گفت: مقاوم سازی ترانشه های کوی سرخوش برای رفع خطر، در مرحله مشاوره طرح است. به گزارش شهریار، حجت الاسلام رسول برگی عضو شورای اسلامی شهر تبریز با همراهی موسی علی‌پور زنوزی شهردار و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ در جریان بازدید عضو شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های عمرانی گفت: مقاوم سازی ترانشه های کوی سرخوش برای رفع خطر، در مرحله مشاوره طرح است.

به گزارش شهریار، حجت الاسلام رسول برگی عضو شورای اسلامی شهر تبریز با همراهی موسی علی‌پور زنوزی شهردار و محمد زارع سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲، از کوی سرخوش بلوار استادمعین بازدید کرد.

در روند این بازدید شهردار منطقه ۲ در توضیحاتی رفع خطر از ترانشه های کوی سرخوش را در مرحله مشاوره برای ارائه طرح اعلام کرد و گفت: به محض اتمام طرح مطالعاتی، پایدارسازی تپه های باغ موزه دفاع مقدس که همجوار با کوی سرخوش است، عملیاتی می شود.

وی افزود: در راستای پاسخگوئی به مطالبات شهروندان ساکن در کوی سرخوش و برای جلوگیری از ریزش تپه های همجوار این محله، پایدارسازی ترانشه های این کوی به منظور ممانعت از بروز حوادث برای عابران به زودی به اجرا درمی آید.