فعالیت‌های نوروزی شهرداری منطقه ۲ تبریز تشریح شد
فعالیت‌های نوروزی شهرداری منطقه ۲ تبریز تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز فعالیت‌های نوروزی این منطقه را در آستانه سال نو تشریح کرد. به گزارش شهریار، موسی علی پور در جلسه‌ای با حضور معاونان و مدیران این منطقه، به تشریح فعالیت و برنامه‌های نوروزی در آستانه سال نو پرداخت. وی در خصوص فعالیت‌های عمرانی شهرداری منطقه که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز فعالیت‌های نوروزی این منطقه را در آستانه سال نو تشریح کرد.

به گزارش شهریار، موسی علی پور در جلسه‌ای با حضور معاونان و مدیران این منطقه، به تشریح فعالیت و برنامه‌های نوروزی در آستانه سال نو پرداخت.

وی در خصوص فعالیت‌های عمرانی شهرداری منطقه که در آستانه بهار طبیعت با انجام آسفالت‌ریزی معابر اجرایی می‌شود توضیحاتی ارائه کرد و گفت: عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در برخی از کوی‌ها و محلات سطح حوزه این منطقه به اجرا در می آید.

شهردار منطقه رسیدگی به وضعیت کف پیاده‌روها و بهسازی آبروها را دیگر فعالیت عمرانی در سطح حوزه این منطقه اعلام و تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت پل‌های عابر پیاده و بهسازی پارک‌ها برای استفاده شهروندان در ایام تعطیلات بهاره از دیگر برنامه‌های استقبال از سال نو است.

علی پور همچنین از طرح‌های زیباسازی همچون نصب المان‌های نوروزی و تدارک سفره هفت سین، رنگ آمیزی جداول و نرده‌ها هم خبر داد و تاکید کرد: کاشت بهاره انواع نهال و گل و گیاه با هدف تلطیف روحیه شهروندان در میادین و مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه شهرداری منطقه از دیگر برنامه‌های استقبال از سال نو به شمار می‌آید.

وی اجرای چندین برنامه فرهنگی متناسب با ایام نوروزی را از دیگر فعالیت‌های شهرداری منطقه اعلام کرد.