مساعدت مالی پنج میلیارد تومانی برای مجتمع باباباغی و مرکز درمانی رازی
مساعدت مالی پنج میلیارد تومانی برای مجتمع باباباغی و مرکز درمانی رازی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با مساعدت مالی به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی و مجتمع باباباغی جهت توسعه، تجهیز و نوسازی این مراکز موافقت کردند. به گزارش شهریار، شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه این شورا به اتفاق در خصوص […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با مساعدت مالی به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی و مجتمع باباباغی جهت توسعه، تجهیز و نوسازی این مراکز موافقت کردند.

به گزارش شهریار، شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه این شورا به اتفاق در خصوص لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی به دو مرکز آموزشی و درمانی تبریز رای مثبت دادند.

شهردار تبریز در این خصوص اظهار کرد: در بازدید از بیمارستان رازی متوجه تنگناهای جدی در رابطه با بحث ساختمانی و مضیقه هایی در این مرکز شدیم. همچنین شهرداری تبریز سال گذشته اقداماتی در مجموعه باباباغی انجام داده و خیرین نیز باید در این خصوص نقش ایفا کنند چرا که یک هزار نفر ساکن در این مجموعه نیازمند توجه هر چه بیشتر هستند.

یعقوب هوشیار از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی این مجموعه طی سال گذشته خبر داد و افزود: با تصویب مساعدت مالی پنج میلیارد تومانی به این دو مرکز در جلسه امروز، شهرداری تبریز با مجموع ۱۵ میلیارد تومان اقدامات مختلف خود در خصوص تجهیز و نوسازی این مراکز درمانی را تداوم می بخشد.

به گفته هوشیار، وضعیت بابا باغی با تخصیص این اعتبار بهبود یافته است و با مساعدت شورای اسلامی شهر و تخصیص بودجه، وضعیت مرکز درمانی رازی نیز بهبود می یابد.

او اعتبار اختصاص یافته را مربوط به بخش عمرانی دانست و گفت: حصارکشی محوطه و مسیر دسترسی ساختمان ها به محوطه مجموعه از جمله اقداماتی است که انجام خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه کمیسیون با اصل موضوع موافق است، تصریح کرد: پیشنهاد شهرداری این بود که بخشی از مبلغ از محل اعتبارات پیش بینی نشده باشد و بخشی در متمم بیاید و کمیسیون پیشنهاد داده کل مبلغ از محل اعتبارات پیش بینی نشده باشد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز خود با لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی به مرکز آموزشی و درمانی رازی و مجتمع باباباغی موافقت کردند.