جمع‌آوری زباله در شهر ارومیه به بخش خصوصی واگذار شود
جمع‌آوری زباله در شهر ارومیه به بخش خصوصی واگذار شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _ چهارشنبه پنجم مهرماه_ طی بازدی خود از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه و دیدار با مدیران سازمان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش، شهرداری ارومیه باید در جهت رفع موانع، مشکلات، تجهیز و تعمیرات ماشین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _ چهارشنبه پنجم مهرماه_ طی بازدی خود از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه و دیدار با مدیران سازمان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش، شهرداری ارومیه باید در جهت رفع موانع، مشکلات، تجهیز و تعمیرات ماشین آلات خود و حتی خرید ماشین‌آلات سنگین جدید اقدام کند.

وی افزود: توجه به موضوع برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها و خدمات مدیریت‌شهری می‌تواند هم در زمینه کاری و هم در صرفه‌جویی هزینه‌ها مؤثر و مفید واقع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: در این راستا باید جمع‌آوری زباله، تفکیک زباله از مبدا و نیز راه‌اندازی کارخانه کمپوست زباله به بخش خصوصی واگذار شود.

کریمی ضمن تشکر از فعالیت‌های شهرداری‌های مناطق ادامه داد: نباید فعالیت‌های عمرانی شهر ارومیه روی یک سازمان خاص متمرکز شود و شهرداری‌های مناطق در کنار و هم‌مسیر با سازمان عمران در جهت رفع موانع و مشکلات عمرانی مناطق، لکه‌گیری، زیرسازی و آسفالت معابر شهری حرکت کنند.

وی تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری ارومیه باید با توجه به پتانسیل بالایی که دارد از پروژه‌های خرد خارج و به سمت پروژه‌های کلان شهری حرکت کند، چرا که این ظرفیت در معاونت عمرانی و سازمان عمران وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی مجموعه خدوم شهرداری ارومیه، گفت: راهکارهای لازم برای اصلاح ساختار سازمانی در راستای رفع مشکلات ماشین‌آلات سنگین شهرداری ارائه و عملیاتی شود.