مرمت و روسازی ۴۰ نقطه از معابر سه محله منطقه۲۲
مرمت و روسازی ۴۰ نقطه از معابر سه محله منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد شاهین‌خواه اقدامات انجام شده در منطقه گفت: در قالب طرح بهارجانها در طی دو هفته اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه روکش آسفالت و مرمت در دو محله قائم و آبشار به اجرا در آمده است. وی افزود: برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد شاهین‌خواه اقدامات انجام شده در منطقه گفت: در قالب طرح بهارجانها در طی دو هفته اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه روکش آسفالت و مرمت در دو محله قائم و آبشار به اجرا در آمده است.

وی افزود: برای این عملیات  ۹۰ تن آسفالت به کار رفته است که مرمت و روکش آسفالت در معابر اصلی شامل مختاری تقاطع مولوی، بلوار جنگلبان، امیر صفت، نیما یوشیج و رمپ بزرگراه شهید خرازی به جنگلبان صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین بیش از  ۳۰ نقطه مرمت و روسازی آسفالت در معابر فرعی این دو محله نیز به اجرا رسیده است.

شاهین خواه ادامه داد: همت اداره عمران ناحیه شش، مرمت و روسازی و ترمیم روکش آسفالت معابر محلی در قالب طرح بهاران خدمت انجام شد.

شهردار ناحیه شش منطقه۲۲ تصریح کرد: رسیدگی و مرمت زیرساخت های حوزه خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی و بهبود سیما و منظر شهری، نوسازی و بهسازی المان‌ها و مبلمان شهری بخشی از اهداف اصلی اجرای طرح بهاران خدمت است .

انتهای پیام/