قدردانی شهردار منطقه ۲۱ از خدمات خدام الحسین در قرارگاه کوفه/ جمع آوری ۷۶۵ تن زباله در مسجد کوفه
قدردانی شهردار منطقه ۲۱ از خدمات خدام الحسین در قرارگاه کوفه/ جمع آوری ۷۶۵ تن زباله در مسجد کوفه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، “محمدرضا پوریافر” با بیان اینکه مراسم اربعین در شرایط بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شد گفت: حضور خدام الحسین منطقه ۲۱ در قرارگاه کوفه بسیار اثربخش بود که باید از تسهیل کنندگان شرایط و همچنین دوستان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، “محمدرضا پوریافر” با بیان اینکه مراسم اربعین در شرایط بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شد گفت: حضور خدام الحسین منطقه ۲۱ در قرارگاه کوفه بسیار اثربخش بود که باید از تسهیل کنندگان شرایط و همچنین دوستان در تولیت مسجد کوفه، برای میزبانی از زائرین تقدیر کرد.

“پوریافر” ضمن تقدیر از زحمات و خدمات رسانی نیروهای معاونت خدمات شهری در شهر کوفه به اعزام و استقرار ماشین آلات و نیروهای انسانی، اشاره کرد و گفت: حضور ۱۵٠ نفر نیروی انسانی شامل “آتش نشانی، شهر سالم، پاکبان، ستادی و اجرایی و گروه های جهادی…” و درمان سرپایی ۶۵٠ نفر از زائرین، انجام امور نظافتی به صورت ۳ شیفت ۸ ساعته کاری، جمع آوری و رفت و روب ۷۶۵ تن زباله در پهنه ای به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع از اقدامات خادمین امام حسین(ع) در منطقه ۲۱ بوده است.

وی گفت: آمادگی و رفع نواقص نظافت، جمع آوری و انتقال پسماند، راه اندازی و نگهداشت سرویس های بهداشتی و حمام، استقرار اکیپ های آتش نشانی، هماهنگی و ایجاد شرایط مناسب جهت فعالیتهای ضروری و مهم کمیته خدمات شهری در مراسم اربعین حسینی در شهر کوفه بود.

شهردار منطقه ۲۱ تهران همچنین به خدمات فرهنگی و اجتماعی در موکب محبی الامام الرضا(ع) اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز شاهد خدمات مناسبی به زائرین بودیم. برپایی اتاق مادر و کودک، ماساژ درمانی، اجرای گروه سرود کاروان راهیان کربلا، توزیع روزانه شربت و… از جمله اقدامات در حوزه فرهنگی و اجتماعی بود.

شهردار منطقه ۲۱ به اقدامات این منطقه در کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: در مدت ارائه خدمات به زائرین اربعین در مسجد کوفه، اقدامات اطلاع رسانی خوبی نیز در قالب تولیدات عکس، خبر، مستندسازی، کلیپ و… از فعالیت های خدام الحسین انجام شد.

“پوریافر” به ابراز رضایت و قدردانی امین مسجد کوفه از همکاری و خدمات خدام منطقه ۲۱ اشاره و تاکید کرد: به حمدالله با حمایت های مدیریت ارشد شهری تهران، وضعیت مطلوبی را در خدمات دهی به زائرین در مسجد کوفه شاهد بودیم که با رفع برخی نقایص در سال های آتی، قرارگاه کوفه بهترین شرایط را برای حضور زائرین اربعین حسینی خواهد داشت.

انتهای پیام/