مردم باید طعم خدمتی که لایق آن هستند را بچشند/ توجه مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار شهر
مردم باید طعم خدمتی که لایق آن هستند را بچشند/ توجه مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در مراسم افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت «روز حماسه و ایثار و روز ملی اصفهان» اظهار کرد: تقابل این روز را با افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۴ که جزو مناطق کم‌برخوردار اصفهان است، به فال نیک می‌گیریم. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در مراسم افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت «روز حماسه و ایثار و روز ملی اصفهان» اظهار کرد: تقابل این روز را با افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۴ که جزو مناطق کم‌برخوردار اصفهان است، به فال نیک می‌گیریم.

وی ضمن قدردانی از تمام افرادی که برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها اقدام کرده‌اند، افزود: منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان جزو مناطق شهیدخیز است و مردم مؤمن و وفادار به انقلاب ساکن این منطقه هستند، اما در عین حال یکی از مناطق کم‌برخوردار نیز به‌شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره بر این است تا بیشترین پروژه‌ها در مناطق کم‌برخوردار افتتاح شود، تصریح کرد: در سال جاری دومین دوره افتتاح پروژه‌ها را در منطقه ۱۴ شهرداری شاهد هستیم و تلاش می‌شود تا سومین افتتاح را نیز داشته باشد.

نورصالحی با بیان اینکه خط دو متروی اصفهان از این نقطه و به فاصله حدود ۵۰۰ متری بیمارستان ۲۵ آبان می‌گذرد، گفت: همت مجموعه مدیریت شهری بر این است که بتوانیم فاز نخست خط دو متروی اصفهان حدفاصل دارک تا میدان قدس را سال ۱۴۰۳ افتتاح کنیم که این اقدام کمک استاندار در فراهم کردن مقدمات را می‌طلبد تا مردم مناطق کم‌برخوردار زودتر طعم خدمتی که لایق آن هستند را بچشند و از کمبودها نیز کاسته شود.

وی گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) که در خدمت جانبازان و ایثارگران است، تا حدودی از لحاظ خدمت‌رسانی ضعیف است که از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضا می‌کنم توجه ویژه‌ای برای بهبود شرایط این بیمارستان انجام شود، البته مجموعه مدیریت شهری و استان همچون گذشته آماده انجام هرگونه همکاری در این زمینه است.