ماجرای همسر شهید مدافع حرم، تبرکی حضرت آقا و خیر جوانمرد
ماجرای همسر شهید مدافع حرم، تبرکی حضرت آقا و خیر جوانمرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، در پنجمین پویش آزادی مادران زندانی، خیلی ها به حرمت جایگاه والای زن و مقام بالای مادر تعظیم کردند، لبخند زدند، اشک ریختند، تشویق کردند، اما در حاشیه مراسم یک اتفاق، یک حس متمایز را ایجاد کرد و اشک را در چشمان همه نشاند. در میانه گلریزان، همسر شهید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

در پنجمین پویش آزادی مادران زندانی، خیلی ها به حرمت جایگاه والای زن و مقام بالای مادر تعظیم کردند، لبخند زدند، اشک ریختند، تشویق کردند، اما در حاشیه مراسم یک اتفاق، یک حس متمایز را ایجاد کرد و اشک را در چشمان همه نشاند.

در میانه گلریزان، همسر شهید مدافع حرم انصاری،   بلند شد و ایستاد و ماجرای طلایی که دخترش بار اول به آستان مقدس امام رضا تقدیم کرد و بار دوم آن را برای آزادی مادران زندانی کنار گذاشت. مادر شهید انگشتری به نیابت از دخترش فاطمه زهرا به مجری برنامه داد تا او هم در این گلریزان سهمی داشته باشد و اینکه گفت که ” انگشتری اهدایی مقام معظم رهبری به این همسر شهید بوده”.

جمعیت حیران شد از این سخاوت مادرانه. ارزش ریالی انگشتر طلا ۱۳ میلیون عنوان شد و دوربینهای سالن انگشتری را نشان دادند. عزیزی فریاد زد این دو تحفه را پنجاه میلیون تومان می خرد. صدای دیگری از گوشه سالن بلند شد:شصت میلیون؛ دیگری یکصد میلیون؛ صدای بلندی سکوت بر سالن حاکم کرد: دویست میلیون و در نهایت جوانمردی با صدای بلند گفت پانصد و پنجاه میلیون تومان. مجری گفت درست شنیدیم؟ دوباره آن جوانمرد اعلام کرد:بله پانصد و پنجاه میلیون تومان.

اینگونه بود که نام شهید مدافع حرم و تبرکی مقام معظم رهبری و جوانمردی یکی از خیرین بزرگ به کمکی پانصد و پنجاه میلیون تومانی برای آزادی مادران زندانی ختم شد.
این، قله مراسم پویش بود. نه سناریویی داشت و نه کارگردانی. صفای دل و کلام نافذ همسر شهید و غیرت جوانمردی مردی از مردان این آب و خاک آنچنان مسیر گلریزان را تغییر داد که بعد از آن ارقام حمایتی خیران به حدود پانزده میلیارد تومان قریب به پنج برابر سال پیش رسید.

 انتهای پیام/