واگذاری دکه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر شفاف‌سازی شود
واگذاری دکه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر شفاف‌سازی شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: پناهگاه‌های سطح شهر ارومیه که در مالکیت شهرداری هستند، ساماندهی خواهند شد.‌ وی با اشاره به ناآگاهی برخی شهروندان به حقوق شهروندی خود افزود: برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: پناهگاه‌های سطح شهر ارومیه که در مالکیت شهرداری هستند، ساماندهی خواهند شد.‌

وی با اشاره به ناآگاهی برخی شهروندان به حقوق شهروندی خود افزود: برای اطلاع شهروندان از نحوه واگذاری و همچنین مالکین دکه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر ارومیه و نیز نحوه اطلاع‌رسانی آنها به اشخاص از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شفاف سازی لازم باید انجام شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طرح ساماندهی مشاغل مزاحم و نیز ساماندهی دکه‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر ارومیه باید بر طبق شیوه نامه‌ها اجرایی شود.

منافی تصریح کرد: ایجاد بازارچه‌های محلی علی‌الخصوص در هسته مرکزی شهر ارومیه برای رفع مشکلات و معضلات مشاغل مزاحم در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل بارش و رحمت الهی، معاونت خدمات شهری و معاونت‌های خدمات شهری مناطق پنج‌گانه شهرداری ارومیه نسبت به لایروبی و پوشش کانال‌های آب‌های سطحی اقدامات لازم را انجام دهند.

منافی عنوان کرد: سایت دفن زباله نازلو شهرداری ارومیه امروز به یک مشکل بزرگ برای مردم منطقه تبدیل و موجب نارضایتی برخی ساکنین اطراف سایت شده است، لذا شهرداری برای جلوگیری از تبعات آتی اقدامات قابل قبولی در این سایت را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دکه‌ها و کیوسک‌هایی که با سفارشات و لابی‌گری اشخاص تملک شده‌اند برگردانده می‌شوند و در راستای عمل به شعار شفافیت در سامانه ستاد به مزایده گذاشته خواهند شد.

منافی خاطرنشان کرد: در جهت کنترل و کاهش بار ترافیکی شهر ارومیه، ساماندهی و نظارت بر پارکینگ‌های موجود در سطح شهر از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری افزایش یابد.