حذف گردش فیزیکی پرونده های شهرسازی در منطقه ۱۰
حذف گردش فیزیکی پرونده های شهرسازی در منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۰ تبریز گفت: فرآیندهای ثبت درخواست شهرسازی و دریافت پاسخ های مربوطه به صورت الکترونیکی انجام شود. به گزارش شهریار، جلیل محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و افزایش دقت در درج اطلاعات پرونده های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۰ تبریز گفت: فرآیندهای ثبت درخواست شهرسازی و دریافت پاسخ های مربوطه به صورت الکترونیکی انجام شود.

به گزارش شهریار، جلیل محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و افزایش دقت در درج اطلاعات پرونده های ارجاعی  رسیدگی به پرونده های تخلفات ساختمانی سیستم شهرسازی هوشمند سازی و فرآیندهای ثبت و دریافت پاسخ های مربوط به پرونده های شهرسازی به صورت الکترونیکی انجام شود.

وی افزود: در این راستا شهرداری منطقه ۱۰ ضمن تهیه دستورالعمل حذف پرونده فیزیکی شهرسازی و تخلفیابی نیز برگزاری جلسات حضوری همکاران شهرسازی و حتی جلسات آموزشی نحوه اجرای اسکن و آرشیو اوراق، آپلود تصاویر تخلفات، معرفی دسترسی های سیستمی و … اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: از دیگر خروجی های تکمیل سیستم اتوماسیون شهرسازی انجام امور مربوط به پرونده های شهرسازی با لحاظ شدن آیتم هایی چون صرفه جویی زمان، کارشناسی دقیق و شفاف پرونده ها و امنیت آنها است.

وی ادامه داد: با ورود اطلاعات کلیه پرونده های مناطق به سیستم و اسکن اوراق پرونده، گردش فیزیکی پرونده ها به طور کامل حذف خواهد شد و با پیاده سازی کلیه زیرسیستم های سامانه شهرسازی از جمله زیر سیستم مهندسین ناظر، کمیسیون ماده صد، درآمد و ضوابط شهرسازی ارجاع پرونده ها بین حوزه های مختلف نیز به صورت مکانیزه انجام می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه بتواند به تسریع در پاسخگویی به شهروندان کمک کند و شاهد افزایش سطح کیفی و کمی ارائه خدمات باشیم.