تشریح برنامه‌های سازمان بسیج شهرداری تبریز/ از اجرای جهاد تبیین تا دیدار با خانواده‌های معظم شهدا
تشریح برنامه‌های سازمان بسیج شهرداری تبریز/ از اجرای جهاد تبیین تا دیدار با خانواده‌های معظم شهدا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در گفتگو با برنامه رادیویی تبریزیم، برنامه‌های این سازمان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد. به گزارش شهریار، رحیم ملاحسینی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) یک شجره طیبه‌ و در این بین «بسیج، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در گفتگو با برنامه رادیویی تبریزیم، برنامه‌های این سازمان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارش شهریار، رحیم ملاحسینی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) یک شجره طیبه‌ و در این بین «بسیج، امید ملت ایران»، شعار هفته بسیج در سال جاری است.  

وی با اشاره به فضاسازی محیطی برای گرامیداشت هفته بسیج افزود: علاوه بر فضاسازی محیطی در هفته بسیج، برنامه‌هایی از سوی سازمان بسیج شهرداری نیز برگزار خواهد شد.  

ملاحسینی ادامه داد: از جمله برنامه‌های اساسی در هفته بسیج، اجرای مرحله دوم جهاد تبیین با مباحث سیاسی، اجتماعی و خانواده، مدیریت اسلامی و سواد رسانه‌ای است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: سازمان بسیج شهرداری در فرصت ۱۵ روزه، با ۲۵۰ خانواده معظم شهدا در تبریز دیدار کرده و سازمان بسیج شهرداری این ظرفیت را دارد تا دیدار با خانواده‌های شهدا را افزایش دهد.  

وی با تأکید به چاپ تندیس شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدا چشم و چراغ و الگو برای ملت هستند و از این رو فرهنگ ایثار و شهادت، باید در جامعه جاری شود.

ملاحسینی مدیریت جهادی در جامعه را ضروری دانست و گفت: یکی از برنامه‌های کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی دیدار با خانواده‌های معظم شهداست و سازمان بسیج شهرداری در این خصوص اقدامات قابل توجهی انجام داده است.