لایحه خرید ماشین آلات امداد و نجات آتش نشانی به تصویب رسید
لایحه خرید ماشین آلات امداد و نجات آتش نشانی به تصویب رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه علنی امروز با لایحه شهرداری مبنی بر خرید ۱۰ دستگاه خودرو آتش نشانی امداد و نجات جهت نوسازی ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز موافقت کردند. به گزارش شهریار، یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه علنی امروز با لایحه شهرداری مبنی بر خرید ۱۰ دستگاه خودرو آتش نشانی امداد و نجات جهت نوسازی ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز موافقت کردند.

به گزارش شهریار، یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی و شهردار تبریز آغاز شده  و در نخستین دستور جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه نخست منابع و مصارف هزینه ای شهرداری تبریز پرداخت شد.

دومین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز بررسی گزارش حسابرسی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز بود که با ارائه تکالیفی از سوی کمیته حسابرسی شورای اسلامی شهر برای سال‌های بعد به تصویب رسید.

در این جلسه شورا، لایحه شهرداری تبریز مبنی بر  تجویز خرید ۱۰ دستگاه خودروی(کامیون باری ۶ چرخ) آتش‌نشانی  امداد و نجات جهت نوسازی و تجهیز ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز  با زمان تحویل تا مهرماه سال جاری، به صورت یک فوریت  اعلام وصول شد و در نهایت یک فوریت این لایحه به تصویب رسیده و به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

همچنین لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری پروژه فیبرنوری با موضوع طراحی و تأمین و حفاری و جایگذاری داکت و …، به طول ۳۰۰ کیلومتر اعلام وصول و با قید یک فوریت به تصویب رسیده و به کمیسیون های مربوطه ارجاع داده شد.

اعضای شورای اسلامی در این جلسه به بررسی لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی به شورای اسلامی شهرستان تبریز برای تامین بخشی از هزینه‌های جاری شورای اسلامی شهرستان تبریز با قید یک فوریت موافقت کردند و این لایحه به کمیسیون های مربوطه ارجاع داده شد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دیگر دستور جلسه خود به بررسی لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین سیدالشهدا و برپایی موکب عزاداری پرداختند که این لایحه به صورت یک فوریت اعلام وصول و در نهایت با قید یک فوریت به تصویب رسید.

همچنین طرح فریدون بابایی عضو شورای اسلامی مبنی بر الزام شهرداری تبریز با انتقال یا ماموریت کارکنان خود در سازمان‌ها و موسسات خیریه با قید یک فوریت اعلام وصول شد.