نامه عدم احراز را دریافت کرده ام اما بخاطر مصلحت شهر از حق قانونی پیگیری انصراف می دهم
نامه عدم احراز را دریافت کرده ام اما بخاطر مصلحت شهر از حق قانونی پیگیری انصراف می دهم

شهرداری پیشنهادی شورای شهر اراک گفت:امروز ۶ بهمن نامه وزارت کشور مبنی بر عدم احراز شرایط بنده به دلیل نداشتن ۹ سال سابقه مدیریت میانی طبق آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۷ که در تاریخ ۴ دی ماه ابلاغ و در تاریخ ۱۳ دی ماه در روزنامه رسمی […]

شهرداری پیشنهادی شورای شهر اراک گفت:امروز ۶ بهمن نامه وزارت کشور مبنی بر عدم احراز شرایط بنده به دلیل نداشتن ۹ سال سابقه مدیریت میانی طبق آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۷ که در تاریخ ۴ دی ماه ابلاغ و در تاریخ ۱۳ دی ماه در روزنامه رسمی منتشر شده است به شورا واصل شد.

 

 

 

🔹سعید نادری افزود: با توجه به اینکه طبق ماده ۳۰ آیین نامه داخلی هیات دولت و تبصره ذیل آن مصوب سال ۱۳۹۵ که اعلام می دارد مصوبات هیات وزیران و کمیسیونهای موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی، در صورتی که علاوه بر دستگاههای اجرائی و کارکنان آن برای سایر مردم حق و تکلیف ایجاد می نماید، ۱۵ روز پس از انتشار در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران لازم الاجرا است، مگر آنکه در خود مصوبه زمان یا کیفیت خاصی برای اجرای آن پیش بینی شده باشد ،آیین نامه مذکور شامل حال بنده نمی شود و شرایط باید با آیین نامه قبل بررسی شود زیرا بنده در تاریخ ۱۰ دی انتخاب و در تاریخ ۱۵ دی به وزارت کشور معرفی شده ام.

🔹وی در ادامه گفت: ولی آیین نامه مذکور حتی اگر تاریخ ابلاغ را هم همان تاریخ انتشار فرض کنیم چون برای سایر مردم حق یا تکلیف ایجاد میکند از تاریخ ۱۹ دی لازم الاجراست اما علیرغم موارد قانونی فوق بنده بخاطر مصلحت شهر و شهروندان ترجیح میدهم که از پیگیری ادامه موضوع انصراف دهم.

🔹این عضو شورای شهر گفت: به شهروندان نوید می دهم که شورا در کوتاهترین زمان نسبت به انتخاب شهرداری کارآمد و توانمند اقدام خواهد کرد . قطعا همه ما می دانیم که کار و خدمت رسانی در فضای همدلی و مفاهمه بهتر پیش خواهد رفت و اعلام میکنم در هیچ زمانی شورا به دنبال سیاسی کاری و درگیری و تنش نبوده و در هر حال به خدمات رسانی مطلوب تر در فضایی شفاف در چهارچوب قانون می اندیشد .

🔹وی در پایان گفت: بر خود فرض می دانم که از همه همکاران عزیزم در فراکسیون امید شورا که بمن اعتماد کردند و بمن رای دادند و حتی همکارانی هم که رای ندادند صمیمانه سپاسگزاری کنم . همیشه هر انتخابی موافق و مخالفانی دارد که بنده از همه شهروندانی که محبتشان را از طرق مختلف به اینجانب ابراز کردند تشکر میکنم البته همه شهروندان گرانقدری هم که از روی دلسوزی و خیرخواهی برای شهر و شهروندان و بعضا خیرخواهی شخص بنده با این انتخاب مخالفت کردند نیز قابل تقدیرند