تحقیق و تفحص از شهرداری اهواز در صورت تصویب شورای شهر
تحقیق و تفحص از شهرداری اهواز در صورت تصویب شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدناصر مهداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به تازگی مشکلاتی در حوزه پرسنلی ایجاد شده و تعدادی درخواست و شکایت به شورای اسلامی شهر رسید است، بر همین اساس طرح تحقیق و تفحص در حوزه‌های مختلف از جمله پرداخت رفاهیات و پست‌های سازمانی شهرداری اهواز به صورت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدناصر مهداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به تازگی مشکلاتی در حوزه پرسنلی ایجاد شده و تعدادی درخواست و شکایت به شورای اسلامی شهر رسید است، بر همین اساس طرح تحقیق و تفحص در حوزه‌های مختلف از جمله پرداخت رفاهیات و پست‌های سازمانی شهرداری اهواز به صورت مکتوب به رئیس شورای شهر ارائه شده است.

وی افزود: تقاضای تحقیق و تفحص اعضای شورای اسلامی شهر اهواز از حوزه حقوق و کارکنان شهرداری و نحوه تبدیل وضعیت‌ها در حال طی شدن مراحل قانونی است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: بر اساس درخواست ارائه شده و تأیید آن توسط اعضای شورای اسلامی شهر پس از طرح در صحن شورا، موضوع تحقیق و تفحص در کمیسیون‌های مختلف بررسی و پیگیری‌های لازم از مسئولان مربوطه انجام می‌شود.

مهداوی تاکید کرد: نظارت بر عملکرد شهرداری وظیفه ذاتی شورای اسلامی شهر است، بر همین اساس و برای اجرای ماده ۸۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور این درخواست را ارائه و پیگیری خواهیم کرد.