اتمام عملیات بدنه‌سازی و کاشت گونه های گیاهی مسیر اتوبان شهید کسائی
اتمام عملیات بدنه‌سازی و کاشت گونه های گیاهی مسیر اتوبان شهید کسائی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اتمام عملیات بدنه‌سازی و کاشت گونه های گیاهی مسیر اتوبان شهید کسائی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح‌های تکمیل کمربند سبز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اتمام عملیات بدنه‌سازی و کاشت گونه های گیاهی مسیر اتوبان شهید کسائی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح‌های تکمیل کمربند سبز جنوبی تبریز با اعلام این خبر، گفت: در راستای تداوم اجرای برنامه‌های توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سال ۱۴۰۲ و نیز تکمیل کمربند سبز جنوبی تبریز، اجرای طرح بدنه‌سازی و کاشت نهال در باکس ها و ترانشه‌های مسیر اتوبان شهید کسائی انجام گرفت.

وی در این زمینه، تهیه و نصب باکس های مناسب  در ضلع جنوبی مسیر اتوبان شهید کسائی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بعد از انجام مطالعات لازم و تهیه و نیز نصب باکس های مناسب، اجرای عملیات کاشت انواع گونه‌های گیاهی مناسب در این مسیرانجام گرفت.

آسیایی تکمیل کمربندهای سبز جنوبی و شمالی و نیز غرب تبریز را یکی از اولویت‌های کاری حوزه فضای سبز تبریز عنوان کرد که در قالب طرح توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سال ۱۴۰۲ انجام می‌گیرد.