فصل جدید همکاری ایرانخودرو دیزل با شرکت فجر جهاد
فصل جدید همکاری ایرانخودرو دیزل با شرکت فجر جهاد
مدیرعامل این شرکت به همراه هیأت مدیره، معاونین و مدیران از مجموعه ایرانخودرو دیزل بازدید نموده و در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل با دکتر سعید لیلاز قائم مقام ایرانخودرو دیزل به گفتگو نشستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از روابط عمومی فجر جهاد، مدیرعامل این شرکت به همراه هیأت مدیره، معاونین و مدیران از مجموعه ایرانخودرو دیزل بازدید نموده و در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل با دکتر سعید لیلاز قائم مقام ایرانخودرو دیزل به گفتگو نشستند.

سید هوشنگ ولی زاده مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره فجر جهاد طی این دیداراز کشنده فوتون بازدید نموده و نسبت به ارزیابی فنی و ایمنی آن توسط تیم فنی فجر جهاد اقدام نمود.

در این بازدید دکتر لیلاز با اشاره به سوابق درخشان مدیریتی مهندس ولی زاده در صنعت حمل و نقل ابراز امیدواری کرد که همکاری بین این دو برند خوشنام در صنعت حمل و نقل میتواند گام موثری در راستای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور بردارد.

ولی زاده مدیر عامل فجر جهاد نیز ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت مجموعه ایرانخودرو دیزل عنوان داشت: شرکت فجر جهاد با سالها تلاش و فعالیت در چرخه اقتصادی و خاصه در صنعت حمل و نقل توانسته یکی از برند های مطرح این عرصه لقب گیرد اما اکنون نیاز مبرمی به نوسازی ناوگان برای حفظ و ارتقاء جایگاه این شرکت احساس میشود .
ولی زاده افزود : برای دستیابی به این هدف تعیین شده مذاکراتی با چند شرکت صاحب نام و مطرح کشور برای نوسازی ناوگان آغاز شده و پس از بررسی های لازم و براورد های فنی و مالی در آینده نزدیک به حول و قوه الهی شاهد نوسازی ناوگان حمل و نقل فجر جهاد خواهیم بود.

لازم به ذکر است، شرکت ایرانخودرو دیزل به درخواست مدیرعامل فجر جهاد پیش فاکتور ۵۰ دستگاه کشنده فوتون را صادر نموده است.