عملیات ساماندهی علائم ترافیکی و خط کشی بلوک عابر پیاده مقابل مدارس اجرا شد
عملیات ساماندهی علائم ترافیکی و خط کشی بلوک عابر پیاده مقابل مدارس اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد رضا آزیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت ارتقای امنیت و تسهیل تردد دانش‌آموزان بیان کرد: به منظور ایمنی و آرام‌سازی معابر و کاهش تصادفات رانندگی یک هزار متر مربع خط کشی بلوک عابر پیاده در مقابل تمامی مدارس دولتی واجد شرایط سطح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد رضا آزیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت ارتقای امنیت و تسهیل تردد دانش‌آموزان بیان کرد: به منظور ایمنی و آرام‌سازی معابر و کاهش تصادفات رانندگی یک هزار متر مربع خط کشی بلوک عابر پیاده در مقابل تمامی مدارس دولتی واجد شرایط سطح منطقه اجرا شد.

آژیر از نصب ۵۰ تابلو علائم ترافیکی خبر داد و افزود: از آنجا که همزمان با بازگشایی مدارس در مهر سفرهای درون‌شهری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد، بنابراین وجود علائم ترافیکی در نظم بخشیدن و تامین ایمنی شهروندان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

به گفته این مسئول عملیات خط کشی بلوک عابر پیاده مقابل مدارس شهید اریایی، شهید نراقی، میره‌ای، قاضی طباطبایی، اکبریه، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت رقیه(س)، علامه حلی، هدایت و… اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای خط کشی معابر منتهی به مدارس افزود: در این خط کشی‌ها از رنگ‌های ترافیکی سفید استفاده شده که علاوه بر انعکاس نور در شب هنگام، دارای ماندگاری بیشتری هستند.

منتشر شده در تاریخ ۸ مهر ماه ۱۴۰۲