عملیات جدول گذاری پروژه پارک ۱۲۳۲ مترمربعی بیلانکوه شرقی اجرایی شد
عملیات جدول گذاری پروژه پارک ۱۲۳۲ مترمربعی بیلانکوه شرقی اجرایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای عملیات جدول گذاری در پروژه پارک بیلانکوه شرقی با اعتبار تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی گفت: با هدف اجرای پروژه های محله محور از جمله احداث پارک محله ای عملیات احداث پارک بیلانکوه شرقی به مساحت یک هزار و  […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای عملیات جدول گذاری در پروژه پارک بیلانکوه شرقی با اعتبار تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی گفت: با هدف اجرای پروژه های محله محور از جمله احداث پارک محله ای عملیات احداث پارک بیلانکوه شرقی به مساحت یک هزار و  ۲۳۲ مترمربع را آغاز کرده است.

وی گفت: با این هدف اقدامات اجرائی وارد مرحله عملیاتی شده و هم اکنون اکیپ های عمرانی در حال جدول گذاری در این پروژه هستند.

شاهوردی با بیان اینکه پروژه عمرانی پارک بیلانکوه شرقی طبق زمانبندی در حال اجرا است، اظهار داشت: هزینه اجرائی این پارک حدود ۱۰ میلیارد ریال است.

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری مسابقات فوتبال الکترونیک برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در راستای اجرای طرح های برنامه ریزی شده در قالب ۵۲ هفته ورزشی و ایجاد شور و نشاط بین جوانان و نوجوانان برای اولین بار در کشور برگزار شد.

شهردار منطقه 1 تبریز با بیان اینکه، این مسابقات با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه ۱ و ۲ و سازمان ورزش شهرداری برگزار شد، تصریح کرد: اولین دوره از این مسابقات با استقبال شهروندان و با حضور حداکثری نوجوانان و جوانان شهر مواجه شد.