طرح پاکسازی و جمع‌آوری فروشگاه‌های موادغذایی غیربهداشتی در ناژوان اجرا شد
طرح پاکسازی و جمع‌آوری فروشگاه‌های موادغذایی غیربهداشتی در ناژوان اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،مهدی قائلی اظهار کرد: در راستای طرح سلامت‌محوری و امنیت غذایی شهروندان و گردشگران، طرح جمع‌آوری و پاکسازی منطقه ناژوان از فروشندگان و عرضه‌کنندگان موادغذایی غیربهداشتی با همکاری عوامل کلانتری ۱۸، یگان امداد فراجای شهرستان اصفهان و همکاران واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری اداره خدمات شهری مدیریت ناژوان و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،مهدی قائلی اظهار کرد: در راستای طرح سلامت‌محوری و امنیت غذایی شهروندان و گردشگران، طرح جمع‌آوری و پاکسازی منطقه ناژوان از فروشندگان و عرضه‌کنندگان موادغذایی غیربهداشتی با همکاری عوامل کلانتری ۱۸، یگان امداد فراجای شهرستان اصفهان و همکاران واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری اداره خدمات شهری مدیریت ناژوان و پشتیبانی ستاد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان و مقام محترم قضائی، انجام پذیرفت.

وی افزود: در این طرح با شناسایی تعدادی از محل‌های دست‌فروشی که در سطح عرصه به صورت متفرقه ایجاد شده بود، تشکیل پرونده انجام شد و ضمن پیشگیری از افزایش ایجاد این قبیل دست‌فروشی‌ها، موارد دست‌فروشی موجودِ شناسایی شده جمع‌آوری شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به وجود و ایجاد بعضی ظرفیت‌های قانونی ارائه خدمت در قالب غرفه‌های پیش‌بینی شده در عرصه ناژوان، امکان حضور متقاضیان در مسیر قانونی انتخاب بخش خصوصی ارائه دهنده خدمت فراهم است.

وی ضمن توصیه به متقاضیان برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی، از شهروندان و گردشگران درخواست کرد: به‌منظور حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان، برای تأمین مایحتاج و موادغذایی مورد نیاز خود صرفاً از طریق فروشگاه‌ها و مراکز تأمین و فروش مجاز در سطح عرصه خرید کنند.

طرح پاکسازی و جمع‌آوری فروشگاه‌های موادغذایی غیربهداشتی در ناژوان اجرا شد

قائلی همچنین از ساکنان و شهروندان محلی درخواست کرد ضمن همکاری با عوامل شهرداری و فراجا در پاکسازی و ایجاد نظم پایدار، به منظور حفظ نظم و رعایت قوانین از هرگونه برپایی غرفه غیر مجاز و خارج از چهارچوب و ضوابط قانونی جلوگیری و پرهیز کنند.

وی گفت: امیدواریم با همکاری ساکنان، مالکان، شهروندان و سایر ذی‌نفعان محیط و عرصه، همچون گذشته عرصه ناژوان محیطی سالم، جذاب و امن برای حضور و استفاده خانواده‌ها باشد.