طرح من “شهردارم ۲” در شهرداری منطقه ۲۱ کلید خورد
طرح من “شهردارم ۲” در شهرداری منطقه ۲۱ کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ ” فرامرز اکبری” گفت: طرح من شهردارم ۲ طرحی است که در راستای اجرای سیاست‌های کلان شهرداری تهران و تدابیر شهردار تهران برگزار شده و مشارکت همه شهروندان را دربرگرفته می گیرد. وی افزود: کارنامه این طرح در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ ” فرامرز اکبری” گفت: طرح من شهردارم ۲ طرحی است که در راستای اجرای سیاست‌های کلان شهرداری تهران و تدابیر شهردار تهران برگزار شده و مشارکت همه شهروندان را دربرگرفته می گیرد.

وی افزود: کارنامه این طرح در من شهردارم ۱ نشان می دهد، اقداماتی در خصوص پروژه های منتخب در سال ۱۴۰۱ که به اتفاق نظرات و آرای شهروندان که به ۵۰ پروژه در سطح منطقه رسید، در حال حاضر بالای ۸۰ درصد آنها به انتهای کار خود رسیده است و بقیه نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهارداشت: امسال نیز بر آن هستیم که با مشارکت شهروندان در قالب طرح شهردارم ۲ پیشنهادات را در قالب پروژه‌هایی که به نظر می رسد نیاز محله است و باعث ارتقای سرانه‌های منطقه می‌شود را به رای گیری بگذاریم. در مرحله بعدی اعتبار و بودجه خاص پروژه های منتخب تعریف می‌شود و در سال ۱۴۰۳ انجام می‌پذیرد.

اکبری از شهروندان دعوت کرد از طریق سامانه من شهردارم به نشانی www.manshahrdaram.tehran.ir ‏ پروژه های پیشنهادی خود را برای سال بعد اعلام کنند.

به گفته وی، از نیمه دوم آبان ماه در قالب پروژه‌های منتخب اعتبارسنجی صورت می گیرد و برای سال ۱۴۰۳ اجرای پروژه ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که با ارتقایی که در سامانه به وجود آمده است  این قابلیت وجود دارد که شهروندان می‌توانند پروژه‌های سال گذشته منطقه را رصد کنند و از آنجا  به میزان پیشرفت پروژه‌ها آگاه شوند.

انتهای پیام/