تجدید میثاق کارکنان منطقه ۶ شهرداری اصفهان با آرمان‌های شهدا
تجدید میثاق کارکنان منطقه ۶ شهرداری اصفهان با آرمان‌های شهدا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا فرهنگ در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز در چهل‌وسومین سالگرد دفاع مقدس، انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، استوارتر و قدرتمندتر از همیشه است. وی افزود: رشادت‌ها و ایثار زنان و مردان ایران اسلامی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا فرهنگ در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز در چهل‌وسومین سالگرد دفاع مقدس، انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، استوارتر و قدرتمندتر از همیشه است.

وی افزود: رشادت‌ها و ایثار زنان و مردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس باعث شده تا انقلاب اسلامی و ایران عزیز امروز در جهان جلوه‌گری کند.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: از امام خمینی آموخته‌ایم که باید با ظلم مبارزه کرد و این تفکر فقط مختص دوران دفاع مقدس نبود چرا که این تفکر در زمان جنگ با داعش و حضور رزمندگان اسلام در مقابله با ظلم نمایان شد.

وی خاطرنشان کرد: پاسداری از خون شهدا و تلاش برای شناخت بیش از پیش مفاهیم و مکتب شهادت وظیفه‌ای است که امروز بر دوش تک‌تک مسئولان و مردم است.